21.3.14

World of Tanks - antistres

Moć reklame, šamaranje granatama i neiživljeni dječak koji čuči u većini nas su preduvjeti za početak smjelog poduhvata instaliranja ove igrice.
Reklamu WoT možete vidjeti na svakoj stranici koja ima adsense reklame (uključujući i ovu). Dovoljno je da kliknete na nju i pokrenete program instalacije koji traje dosta dugo. Igrica je "teška" oko 7 giga i možete je skidati na prekide od nekoliko sati. Skidajte je samo ako ne radite ništa na računaru jer ozbiljno uspori sve funkcije.
Nakon instalacije dobit će te po jedan mali tenkić iz nekoliko tehnoloških stabala - Njemačke, SADa, Britanije, Francuske, SSSRa, Japana i Kine, a svi tenkovi su iz perioda Drugog svjetskog rata. Dalje tenkove, artiljerije i lovce tenkova kupujete kreditima dobijenih u bitkama. Bitke se odvijaju na mapama između dvije ekipe od po 15 igrača. Cilj je da zauzmete neprijateljsku bazu ili uništite sve neprijateljske tenkove.

Švabo kad napravi...

Igranje igrice nosi sa sobom nekoliko super uzbudljivih stvari. Spoznaja da iza neprijateljskog tenka kojeg nišanite stoji igrač je sama po sebi uzbudljiva. Kada budete uništeni nekoliko puta, kad opsujete naglas, lupite mišem i okrivite grafičku karticu zbog spore reakcije, onda će vam uništavanje drugih tenkova pričinjavati veliko zadovoljstvo jer znate šta u tom trenutku radi pogođeni.
Uzbudljivo je kada nađete nekog igrača sa kojim se razumijete. Mape su velike i u prostranstva se najgore zaputiti sam. Jednom sam u T-70 sa saborcem koji je vozio Pancera III lagano prišao neprijateljskoj bazi sa leđa. Jedno drugo smo pokrivali i napadali druge sa dvije strane. Opleli smo osam komada, ja 4 on 4 i dobili po orden.
Rekord mi je pet tenkova sa američkim T-18, poslije njega po četiri sa Pancerom I i ruskim T-70. Ako se dočepate ovog zadnjeg ruskog ne mijenjajte ga - mali je brz, nevidljiv u žbunovima i između kuća, a ima odličan top.

T-70 iz moje garaže - malo, a bijesno

Neslavni rekord mi je i odigranih 30 sekundi jer me je artiljerija spičila dok sam se uvaljivao u grmlje. To je kao da vam zabiju pogodak u petoj minuti utakmice.

Artiljerija u lovu

Iako ekipe obiluju šupcima koji ne igraju za raju i neminovno ginu (ne može se sam protiv svih nikako) ostavljajući i ostale bez pokrivanja, super je uzbudljiva i napeta. Najbolje situacije su kada ostane samo po nekoliko tenkova obe ekipa, kad se topovi utišaju i kad gledate oko sebe kao one cure koje u hororima u tišini izbečenih očiju hodaju po polumračnim sobama. Ne znate gdje su oni, nit oni znaju gdje ste vi. Šuti se i minutama čeka ko će pogriješiti.

Igrica je odlično urađena, algoritmi su realni i sukobljavanje odlično zamišljeno. Dva - tri puta sedmično napravim po jednosatnu seansu i dobro se ispucam. Topla preporuka za liječenje od stresova.
I da, ukoliko budete klikali na reklamu od igrice, učinite to na mojoj stranici ako vam se prikazuje trenutno. Da i meni uplate koji fening za promociju.


Nema komentara:

Objavi komentar