27.4.14

Bojan Mikulić Mikula - Čekam na poziv

Za Bojana Mikulića - Mikulu ste možda čuli slušajući prepjev Rihannine pjesme Umbrela. Pjesma je imala nekoliko miliona pregleda i zbog autorskih prava je skinuta. Tek je odnedavno postavljena opet.
Paralelno sa humorističkim prepjevima koje možete naći na njegovom Youtube kanalu, Mikula počinje i uozbiljavati priču - što nedavnom ženidbom što novim pjesmama. Ovdje je izvojen posljednji singl sa videom.

Jedan od članova Mikulinog pratećeg benda - Mikula


ČEKAM NA POZIV


Natopljen kišama izgorio na suncima ruke u ožiljcima išibane vjetrovima
polasci dolasci peroni stanice šareni papiri raznolike kovanice

Koliko milja još ima do cilja ima li vajde od izobilja? 
pejzaži laži kao vitraži kroz koje se jedva nazire zbilja 

Sloboda kretanja, komunikacija napamet naučena kao recitacija
civilizacija, emancipacija, implementacija vjera i nacija 

Globalna reanimalizacija usled migracija granica, racia 
kritična situacija - progresivna destabilizacija 




Prirodne sile i natprirodne slabosti u vidu bijesa, tuge, radosti... 
štafeta mladosti, klanjanje istoj i to pri svijesti kristalno čistoj 

Otkrića svijeta u malim stvarima tekma u odanosti sa drugarima
beskrajno ulaganje samoga sebe blues iz vedra neba bez ikakve potrebe

 Škrabanja, ljubakanja, foliranja, seljakanja, fazoni, fore, ekskurzije, more
 nova fasada brkovi brada stavovi jasni i snovi krasni

 I noć i dan srce je igralo kan- kan nije postojao razlog za bilo kakav plan
 ali nevezano za to da li sladak ili gorak život ipak nikad nije bio dovoljno slan... 

Ja čekam na poziv tvoj 
evo me sav sam se pretvorio u broj 



Godine prolaze ko suze niz obraze lagano kližu i nižu se nižu
 ja trebam tebe dok još znam za sebe i dok još osjećam savjesti grižu

 I širim ruke i otvaram dušu i otvaram srce, a ti vidi dal je čisto
 i oči ću da zatvorim vrata kada otvorim vrata iza kojih više ništa nije isto

 Nestaje vremena jer za njim nema potrebe u onom trenu kad dođem do tebe
 nestaje života ali nestaje i smrti svijet oko mene više se ne vrti

 I umire ponos, umire strast i umire skrivena volja za vlast
 i nek su mi na čast i nehotični grijesi oprosti još jednanput i ono što već jesi

Ja čekam na poziv tvoj evo me sav sam se pretvorio u broj

Mikula koji sjedi


Nema komentara:

Objavi komentar