13.6.13

Hlače nepoznate boje


Otišao sam po Saću u radnju da pičimo na sladoled kod Abdagića. Radnja je prodavnica polovne robe, puna jeftinih predmeta koji traju godinama. Tih dana sam baš razmišljao da trebam uzeti nove hlače. Kako skontam vrtim samo dvoje, jedne od francuza Samija koje sam samo jednog dana obukao i nisam mu ih vratio i druge što sam uzeo za prvi dan nove godine u sličnoj prodavnici. Ostale su se ili ofucale ili su mi postale male. To da su postale male je najljepši način da se kaže da si dobio koju kilu na stomaku.
Pitao sam je ima li novih hlača. Rekao sam da imam dvoje i oboje su mi za pranje. Ima, kaže, jedne baš za mene, juče stigle, predobre su, misli da će mi moći i iz reda hlača izvadi jedne kakve nikad nisam vidio prije. Ustvari nisam vidio tu boju ranije. Nigdje. Ni na jednom izlogu radnji boja i lakova, ni na jednoj verziji duge iz prvog razreda osnovne, ni na velikim kompletima tempera sa tonu nijansi, ni na jednoj kombinaciji boja u onoj kocki na korelu. Nigdje.
Hlače sam probao i dobro mi stoje. Zakopčao sam ih hairli, bez srkleta i ispuhavanja stomaka. Genitalije su mi fino napete, dovoljno da se malo primjete, a ne previše da se hvatam za njih dok hodam.
Ako itko može da mi pomogne da riješim misteriju naziva ove boje, molim neka stavi u komentar. Biće mi drago da napokon budem pametniji za još jednu novu riječ.

2 komentara:

  1. Samo polako Šama :D
    Moze li se ovo nazvati bojom breskve? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. na fb komentarima najprecizniji opis je "terakota", još je i argumentiran nekim linkom. a najviše je komentara za breskvu, pa ako je narandžasta dobila ime po voću može i ova :D. samo kad hocu da malo zadivim riječnikom kažem da je to boja terakote, a među nama, colour je peach :D

      Izbriši