8.2.14

Nova generacija bosanaca i naši grijehovi

Eto ga, došla je generacija novih mladih snaga. Mladih snaga sa kućnim i odgojem i obrazovanjem kakvom smo im ga dali.
Probajte me shvatiti - ja razumijem tu djecu. Srušili su Vladu i zapalili arhiv, ne znam da li se penzionerima stigla isplatiti povišica, ja sam bez plate do daljnjeg i opet ih razumijem, a evo zašto.
Njihovi očevi su branili zemlju od vojske koju ju je htjela uništiti. Jeli su lišće, pili vodu iz bare, gledali mrtve drugove, gledali udove odvojene od tijela, gledali leševe do skoro poznatih ljudi. I danas, njihovo mjesto u društvu je takvo da ne mogu svakodnevno kupiti hljeb i paštetu. Takvi očevi sjede kod kuće, psuju državu i Aliju, psuju sve što bi trebalo biti sveto, psuju srbe, hrvate i bošnjake. Sjetite se svojih očeva i kako ste ih gledali, sjetite se da svaki dan sve više ličite na njih. Ta djeca sve više liče na svoje roditelje. 
Iz takvih kuća stvasava nova generacija mladih. Moj otac je RVI, zato ih mogu razumjeti. Jebe se njih za arhiv, historiju, vlade i vlasti. Njima je bitno ukrasti negdje 100 maraka.
To smo odgojili, dragi bošnjaci srbi i hrvati. Dok ste bošnjačkoj djeci slali u mektebe, srbima da navijaju za Đokovića, a hrvatima da se raduju zbog naguzivanja engleza u pretprošlim kvalifikacijama, zaboravili ste da postoji cijela jedna generacija mladih kojima smo okrenuli leđa; koja će sve srušiti, bez cilja, i poslije rušenja otići na pivo, bez mrve srama. Nemaju oni drugih kontova.

Zenica, prije dvadesetak godina - vrijeme kad se rađala nova generacija
Kada sam svojevremeno ostao bez para za studiranje, u Slobodnoj Bosni je izašao članak o sinovima silajdžića koji studiraju po Londonu i Turskoj. Da je bilo još nekoliko istih sa mnom, palio bi i ja, bez cilja i mrve srama.


Ovo smo odgojili u školama, gospodo. Ja kao odgajatelj u školi trebam u ponedjeljak u školu da odgajam novu generaciju. Pričam sa roditeljima te djece i, vjerujte mi, stasava još jedna generacija na istim temeljima.
To što plata nema, što ću morati roditi pare da bih otišao na posao, što i dalje imam starog kojeg je sistem naguzio, dat će mi valjan razlog da testiram svoju voljnost za pravednim ciljevima.
O vi, koji mislite da je ovo zemlja srba, hrvata i bošnjaka, znajte da ima tu još neko - izgubljena generacija mladih bez cilja i srama - koja će nas sviju naguziti zbog 100 maraka vrijedne centralne jedinice. Kao da vraćaju grijehe koji ste počinili prema njihovim roditeljima.

Nema komentara:

Objavi komentar