12.6.13

Konćertino prdeža


Ja i Crni smo nastavili cugati kad su svi otišli na spavanje. Budući da smo se razvalili dobro, kulturološke stege su počele popuštati, pa nam je zajebancija postajala sve kvalitetnija.
Crni je ispustio prdež, što je sa moje strane potaklo ovacije. Da bih uzvratio, opalio sam i ja jedan, drito u kauč, toliko glasno da su se čuli federi. Crni je bio više nego oduševljen i pomalo izazvan mojim odgovorom. Uskoro mu je naletio sljedeći i da bi me zadivio legao je na kauč, podigao noge u zrak i on se provukao kroz stisnuti prostor, dobio rezonanciju i odjeknuo kad grom. Prvo sam bio zatečen, a onda sam pao u deliričan smijeh. Od smjeha sam se uhvatio za stomak i prostro se na kauč i onako nepozvan doletio je jedan moj, strašan kao i Crnjin. Crni je ispustio neki zvuk nalik majmunu i nastavio se smijati čudnim vokalima.
U općem napadu smijeha počeli smo ispuštati prdeže jedan za drugim. Svaki prdež je donosio novi napad smijeha, bilo je momenata kada nam se glasovi nisu čuli, samo smo nakratko uzimali dah da bi preživjeli napadaje smijeha. Na kraju je sve izgledalo kao koncert prdeža, humoristička tačka za strašni cirkus.
Ukoliko se uspijemo dogovoriti, možda na nekim sljedećim nastupima dobijemo mjesta za izvođenje ove tačke. Projekat ima radni naziv "Konćertino prdeža". Prijedlog će se naći pred Upravnim odborom Balkanerosa, pa ćemo vidjeti ishod nakon sljedećeg sastanka.

Nema komentara:

Objavi komentar