6.1.16

''Život poslije života'' - fotoreportaža života penzionera u Domu penzionera Zenica

Hotel Dom penzionera smješten je u samom centru Zenice, u naselju Babina rijeka, a raspolaže s pedeset dvije udobno opremljene sobe. U neposrednoj blizini hotela nalaze se tereni za sport i rekreaciju, te staza za jogging i biciklizam, uz obalu rijeke.
Hotel nudi i mogućnost iznajmljivanja poslovnog ureda sa svim uslugama. Pored frizerskog salona, pružaju se i dodatne usluge, kao što su pranje i hemijsko čišćenje odjeće.

Ali ono što je nas zanimalo je kako izgleda život ljudi u ovom domu, ili, kako smo ga mi nazvali, “život poslije života“. 

''Život poslije života'' FOTO : S.Učanbarlić



Na samom ulazu dočekale su nas dvije socijalne radnice, koje su nas povele u obilazak penzionera. U domu smo upoznali mnogo zanimljivih osoba koje su nam posvjedočile da svoje dane provode veoma spokojno i mirno, gledajući sportsku prognozu, igrajući šah, šetajući i slično.



Jedna od osoba s kojom smo razgovarali je sedamdesetčetverogodišnji Romeo. Ovaj inžinjer rudarstva, koji je nekad držao pod svojim okom 450 radnika, rodom je iz Bugarske, a u Bosni živi već 65 godina.
 On naprosto voli Bosnu i za nju veli da mu se duboko urezala u srce, što potvrđuje njegova anegdota da je, odmah nakon završetka rata, došao u Zenicu i stao na sred Kamberovića, kleknuo i poljubio zemlju. Svoje penzionerske dane uglavnom provodi prateći sportsku prognozu sa svojim prijateljem Nikolom, te uz laganu popodnevnu šetnju. Uslugom, hranom i podrškom ne samo da je zadovoljan, nego je i oduševljen, a brižnost svih socijalnih radnika prema njemu i ostalim penzionerima posebno ističe. 


Kad smo već kod inžinjera ovog rudarskog grada, imali smo priliku upoznati i gospodina Ramiza, koji je bio jedan od prvih inžinjera zeničke željezare. On je također jedna od najstarijih osoba u domu, a ima oko 90 godina. Ramiz je i jedan od najstarijih posjetitelja BNP Zenica, a kaže kako uživa gledajući predstave koje su pripremili zenički glumci i da do sada, od kad je u domu, nije propustio ni jednu predstavu. 



Da je ljubav vječna i nesicrpna govori nam bračni par Popović, koji je zajedno punih 65 godina. Svoje dane provode veoma mirno, brinući se jedno o drugom i sjećajući se mladih dana. Najdraže im je, a sigurno i svim ostalim penzionerima, kad dođu njihova djeca i unučad u posjetu, vrate im osmijehe na lice i podsjete ih na ono što ih još drži živima. 




Na njihovim licima očito se vidi zadovoljstvo svim uslugama koje dobijaju, te i mi mislimo da radnici rade odličan posao, brinući o ovim ljudima, koji su mnogo toga uradili za mlađe naraštaje.






Za Ulicamamo : Selver Učanbarlić .


1 komentar:

  1. Bila sam povrijeđena i slomljena kada se prije 7 mjeseci dogodio veliki problem u mom braku, između mene i mog muža. toliko strašno da je iznio slučaj na sudu radi razvoda. rekao je da više nikada ne želi biti sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu da prođemo kroz mnogo boli. Pokušao sam sve moguće načine da ga vratim, nakon mnogo moljakanja, ali sve bezuspješno. I potvrdio je da je donio odluku i da me više nikada ne želi vidjeti. I tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Dakle, objasnila sam mu sve stvari, a on mi je rekao da je jedini način da vratim muža da odem kod čarobnjaka radi čarolije, jer je i njemu stvarno djelovala. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao adresu e-pošte čarača kojeg je posjetio. (drapata4@gmail.com) I tako sam sljedećeg jutra poslala mail na adresu koju mi je dao, a čarobnjak me uvjerio da ću za tri dana dobiti muža. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je on razgovarao sa mnom i rekao mi sve što trebam učiniti. Onda me dva dana, tako iznenađujuće, nazvao moj muž koji me nije nazvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna!! Tako se vratio isti dan, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i za bol koju je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza postala jača nego prije, uz pomoć kotača. Stoga ću vam savjetovati, ako imate problema, obratite se DR APATI, možete ga dobiti i na gmail: (drapata4@gmail.com) ili putem whatsappa ili vibera na: (+447307347648).

    OdgovoriIzbriši