11.2.14

Političari, njihove logistike i pun rezervoar

Na primjeru Načelnika Općine vidimo da već postoje vladari sa dobrom infrastrukturom i logistikom. Privredni subjekti koji žive od općinskih projekata ne daju Načelnika po cijenu fizičkog obračuna sa pristalicama druge strane.
Ne ulazeći u razloge nezadovoljstva (a ima ih) ili zadovoljstva (a ima ih), pokazalo se da većina vladajućih oligarha ima infrastrukturu i logistiku. Naš Načelnik je sitna riba u poređenju sa ovima na državnom nivou.
Avazova stakla niko nije pipnuo.
Na Poljine niko nije bacio kamen.



Politička infrastruktura je uvijek bila strašna i moćna. Kasnih osamdesetih najprometnija linija bila je ona za i od Gazimestana. To je balkanska politička priča o uspjesima pojedinih predsjednika.
Neki moraju iznajmljivati autobuse i dovoditi ljude sa sobom, plaćati im sendviče i kafu (toga se nagledamo pred izbore). Čudno mi je što Nikšić nije zvao rudare da ga podrže, ili mu je skupo ili mu to nije palo napamet. Bakir već okuplja borce, slika se sa njima i razgovara, nakon deset godina zaboravljanja tih glavnih stubova u odbrani zemlje. Ostali najvjerovatnije traže svoju logistiku. Fahro igra američki sistem - nema nikoga, ali ima moć svugdje. Za pare ljudi su spremni na svašta, naročito oni sa srednjom stručnom spremom kakvih je najviše. Još ako je gladan i ima djecu kod kuće, sve ima svoju cijenu. A Fahro može fino od žene uvijek zatražiti malo džeparca.

Kad su ovi naši igrači takvi, kakav li je Dodik. Ovakva vlast i državno uređenje dala je mjesta za takve likove da postanu kneževi i grofovi. Dodik može da plati ne samo štrajkače, protestante ili kontraprotestante, nego im može nabaviti puškice, puške i mitraljeze. Može natočiti dovoljno dizela da svoju rulju prevozi ne u autobusima, nego u tenkovima. Takvi su opasni.

T - 84: srednja potrošnja 300 litara dizela na 100 km

Sa jednim punim rezervoarom njegovog aviona on ode do Beograda i nazad. Ja bi za toliko goriva trajno riješio školsku godinu, do škole i nazad.

Nema komentara:

Objavi komentar