3.2.14

BMW: značenje imena i loga

BMW (njem.: Bayerische Motoren Werke, eng.: Bavarian Motor Work, bos.: Bavarska Tvornica Motora) je osnovana kao firma za proizvodnju avionskih motora. Dakle, kad sjednete u bembaru, sjedite u produženom stablu avionske tehnologije.

Firmu je osnovao Karl Rapp 1917. nakon što je njena firma prethodnica Rapp Motorenwerke ugašena. Prvi proizvod firme je bio avionski motor, drugi motocikl, a 1928. i automobil. Na prvom automobilu je bio otisnut sadašnji logo.



Logo ima dva značenja. Prvo značenje boja je patriotsko - to su boje bavarske zastave. Lokalni patriotizam u Bavariji je prisutan, nekada su imali svoje careviće i kneževe, a svaki bavarac BMW doživljava kao svoju firmu. Njemački TV kanali sa sjevera titluju bavarce; ne zato što su vazda pijani, nego zato što imaju svoje narječje.
Drugo značenje je ono povezano sa primarnom namjenom fabrike - proizvodnjom avionskih motora. Logo izgleda kao avionski propeler, sa bijelim dijelom kao elisama i plavim kao nebom kojeg sijeku elise.
U Drugom svjetskom ratu izgubili su tehnološku bitku sa Henkelom i Junkersom na polju avionske tehnologije. Od tada se fokusiraju na automobile i motocikle.
BMW je prisutan na većini sportskih automobilskih takmičenja. Otuda im dolaze i velika tehnološka dostignuća koja integrišu u automobile. Ako vidite BMW sa oznakom "M" znajte da u sebi ima genetsku strukturu blisku Formulama i ostalim sportskim izvedbama automobila.

Džihin BMW. 

Ne samo oni sa oznakom "M"; ideologija im je da od automobila prave vrhunske sportske mašine. Većina BMW proizvoda ima oznaku "E" - Entwicklung, što znači evolucija ili razvoj. Moto im je "Freude am Fahren", na engleskom - "The Ultimate Driving Machine".
Od najpoznatijih tehnoloških dostignuća, ipak bih izdvojio posljednje vezano sa emisijama štetnim materija. BMW je jedna od vodećih kompanija koja reducira CO2, bez felera na karakteristikama i prepoznatljivom sportskom duhu automobila.
Dakle, ako želite automobil koji je nježan prema planeti na kojoj živimo, a brije kao i oni koji nisu nježni, uzmite nov BMW.
Za većinu nas, kupovina novog BMWa bi značila da nismo baš nježni prema svom bubregu. Zato moj drug Džiha vozi stariju Sedmicu, a planetu ćemo čuvati kad novi BMW postane star i jeftin.

Nema komentara:

Objavi komentar