21.12.13

Ruke

Pruži mi ruke, jer želim da ih dotaknem
i svoje usne, jer želim da te udahnem.

Noćas su zvijezde uvezane kao nit
sve mi se čini da smo ih vezali mi.

Raširi njedra, tu da smjestim dlanove.
U svoja bedra, primi tople pozdrave.

Noćas su zvijezde uvezane kao nit
sve mi se čini da smo ih vezali mi.

Te kulise su nam poznate,
put se lomi i krivudav je.
od milion čujem tvoje
korake.

Zatvaraš vrata i tišina je,
duboko dišem zadnje mirise,
i sad znam da kako treba je,
sve.

Noćas su zvijezde uvezane kao nit
nije važno dal ih vežem ja il ti,

Nije ni važno kolike su daljine
sve dok nam snažno sijaju kroz oblake.

(pisano Majdi, uz blagoslov augustovske ljetne noći, 2013.)


pjevao i svirao: ja; svirao, snimao, montirao video i pravio kafe Crni; sirnicu pravila njegova mama Ševala.








Nema komentara:

Objavi komentar