2.9.13

Prvi dan škole

Svaki put kad jedem hot - dog sa senfom sjetim se prvog dana škole. Ako ga jedem sam, onda se sjetim i ostalih slika:
- Stari mi je vezao pertle - iako sam već fino igrao šah, pisao i brojao, nikako nisam mogao naučiti vezati pertle. Problem smo riješili druge sedmice kad su mi uzeli patike na čičak ljepljenje,
- Stari je napravio hot - dog sa senfom, zamotao ga u sjajni papir i stavio u ruksak. Izvadio sam ga za vrijeme prvog malog odmora i jeo ga cijeli drugi čas,
- imao sam sve udžbenike, a najzanimljivija je bila "Priroda i društvo",
- sjedio sam pored plave kose uljepšane nekom čudnom velikom mašnom. Mislim da se zvala Berina,
- Stari je bio tu prvih deset minuta i otišao na posao, put do stana preživio sam spartanski, sam sa ruksakom cijela dva kilometra,
- taj dan sam prvi put osjetio miris nove sveske. Od tada mi je to jedan od najupečatljivijih mirisa.

Svaki put kad jedem hot - dog sa senfom, sjetim se prvog dana škole. I ako nema senfa, ne jedem hot - dog. Ipak je prvi dan škole previše značajan da bi ga uprskao jedan nemarni radnik u fast foodu.

Nema komentara:

Objavi komentar