26.8.13

Odabir knjiga - Bijela

Bijela je povezana sa svjetlom, dobrotom, nevinošću, čistoćom i djevičanstvom.

Antoine de Saint-Exupéry - Mali Princ

Daleko od spisateljsko - književnih dosega svog vremena, ideje i slike Malog Princa ostale su jako snažne i rifreširajuće.
Snagu crpi iz svojih nesputanih misli, porijekla i ideja. Mali Princ u svojoj suštini je sve ono što nam najdublje i najiskrenije misli mogu dati - osjećaj slobode iz čega crpimo snagu. Ništa u životu nije nemoguće, samo nam treba snage i hrabrosti da se izborimo sa time. Ako mislite da ima nešto nemoguće, pitajte Teslu ili Ajnštajna, njima je bilo sve moguće, samo su trebali naći pravi način. Načini su bili tu, a njihova sloboda uma i nesputanost standardnim normama su samo osvjetlile to.
Kad kažem "rifreširajuće" ne mislim na julsko ispijanje "senzejšna", nego na "rifreš" u računarskom smislu - kad računar neće, kad vuče za sobom nešto što ne bi trebao - ide lijevi klik i "refresh". Mali princ može poslužiti solidnim čitaocima, kakav sam ja, za često vraćanje u stanje slobode, trenutno zaprljane svim tamnim ljudskim silama. Ovo je jako bitno, jer je i Anštajn rekao da jedini način da dođemo do velikih stvari je upravo da probudimo ono dječije u sebi.
Dječije dabome. Sjetite se kad ste bili najsretniji i najbezbrižniji. Mali Princ opominje da se držimo toga - protiv stresova i sikirancija. Obim mu je zgodan i za džepno nosanje, stalnu dostupnost i brzu čitanost.
Meni je lično najdraži dio onaj sa računanjem i brojevima. Dok sam se spetljao sa posljednjim kreditom, računanjima oko kamata, isplate rata, eventualnog kašnjenja, Mali Princ mi je lego kao ništa drugo, gotovo da mi je samo on i trebao. Poslije čitanja, u mojoj glavi više nije bilo mjesta ni za jednu kalkulaciju. A kredit se isplaćuje kako treba.

Nema komentara:

Objavi komentar