4.1.15

Bosnische Post - Čika obućar

Ovo je druga pjesma sarajevskog benda Bosnische Post. Okosnica benda su Mahir Bajrić - vokali i gitara i Mirza Duran - bubnjevi.


Na ovom videu je Vedran Džampo, Zeničanin sa njemačkom adresom, koji je nakratko bio član benda.



Pogledaj u nebo
I reci mi što vidiš
Ne treba da se stidiš
Što umiješ da voliš
Pogledaj u nebo
I da li mene vidiš
I nemoj da se stidiš
Jer ja cu otić'

Čika obućar
Hajde sklepaj nešto na brzinu
Da ne propušta vodu
Niti zimu
Čika obućar
Hajde sklepaj nešto na brzinu
Da budem u svom filmu
I nestanem u mraku
U svom snu

Pogledaj u nebo
I reci mi što vidiš
Ne treba da se stidiš
Ti umiješ da voliš
Pogledaj u nebo
I da li mene vidiš
I nemoj da se stidiš
Jer ja cu otić'

Čika obućar
Hajde sklepaj nešto na brzinu
Da ne propušta vodu
Niti zimu
Čika obućar
Hajde sklepaj nešto na brzinu
Da budem u svom filmu
I nestanem u mraku
U svom snu

Nema komentara:

Objavi komentar