Otkako su se u radnjama pojavili aparati sa preko 15 megapiksela sa mogućnošću kupovine na rate počeo sam primjećivati razlike između fotografa. Zbog pristupačnosti tehničkih pomagala i primarnog vizuelnog koncipiranja internetskih informacija fotografija je raširenija nego ikad. Kako fotografija, tako i fotografi. A kada se to desi, kada se desi kvantitet, tek onda i prosječni poznavaoci vizuelnih kompozicija poput mene mogu vidjeti razliku između fotografija.
U Muzeju je sinoć otvorena izložba fotografija "Zmajevi, hvala vam" koju su prezentirali Adnadin Jašarević, direktor Muzeja i Dado Ruvić, fotograf Reutersa. Na izložbi su radovi deset najboljih fotografa iz Zenice. Radovi su nastali u vremenu euforija oko reprezentacije u nogometu u vrijeme odigravanja utakmica iz kvalifikacija. Iako se ne zna tačan datum završetka izložbe, djevojka za pultom je rekla da će trajati desetak dana, pa živi bili svratite i pogledajte.
|
Adnadin Jašarević i Dado Ruvić. |
Zašto pogledati dobru fotografiju? Zato što plijeni pažnju i pravi priču. Fotografija koja nametne neki vid radnje koja se desila u toku njenog okidanja, koja govori o suštinama dešavanja koje su se desile, koja podsjeti na neke druge slične događaje su vrijedne svake pažnje. Naročito ako ih rade ljudi koji su oko vas, ako ih rade u vremenu koja su i vama ispunila mjesto u mozgu rezervisano za sjećanje i ako ih zajednički, bez međusobne zavisti, predstavljaju vama.
|
Fotografija fotografije. |
Fotografi su: Muhamed Tunović, Almir Alić, Dado Ruvić, Mirza Subašić, Kenan Uzunović, Benaris Mahmić, Elmedin Mehić, Haris Badžić, Jasmin Imamović i Ismir Sačak. Ako se njima doda i Adnadin, eto još jedna strašne ekipe od jedanaest igrača. Po mom skromnom mišljenju ova ekipa nije tu zbog toga što su imali love da plate dobar aparat, nego zbog dobrih fotografija. Ko vidio, uvjerio se.
|
Jedanaest igrača. |
Nema komentara:
Objavi komentar