26.5.14

Intervju sa Mikulom

Bojan Mikulić Mikula je rođen u Banjoj Luci ,odrastao je u selu Nožičko nekih 45 km nizvodno Vrbasom. Studirao je Njemački jezik i književnost  na Filozofskom fakultetu u Banjoj Luci, a sada živi u Beogradu gdje radi kao komercijalista u veletrgovini  auto-dijelovima  . Ipak, nama je zanimljiv kao stihoklepac, svirač i kreativac koji svoj humor ispoljava preko videa. U posljednje vrijeme ozbiljno gazi po ozbiljnijim projektima, a jedan od njih je već postavljen na ovoj stranici.



Mikula, kad te neko pita šta si, šta je prvo što kažeš?
Pa da sam pjevač – nisam, a ni neki svirač, a volim i zasvirati i zapjevati, odgovor je dakle kantautor. Volim da analiziram stvari i trudim se da budem objektivan u krajnjem izvještaju bio on tragičan, komičan, dramatičan ili pak romantičan. Nemam neku obavezu da budem nešto pa se igram zavisno od raspoloženja.

Nova pjesma odiše lakoćom igre teškim riječima. Mnogo drugačije od prijašnjih videa.
Pa ta nova pjesma je moj svojevrsni poklon samom sebi. Volio sam da se malo igram riječima i muzikom u njoj. Inače govori o izboru pravog puta, o pokušaju bježanja od broja 666 u koji se čovjek nerijetko nesvjesno  pretvara  pa onda tako nesvjestan pogrešnog puta kurbla iz sve snage , a kreće se unazad.... Poziv ... nikad ne znaš kad i ko će da te pozove i okrene na pravi put....



Prepjev Rihannine pjesme Umberella ti je donio nekoliko miliona pregleda na YouTube i omogućio ti da se brže predstaviš ljudima. Skinuli zbog novih pravila prije par godina. Da li je pošteno to što su uradili, onako po tebi?
Iskreno mislim da nije. Ja sam sve to doživio kao igru, niti sam pomišljao na milionske preglede , niti sam se novčano okoristio tako da se osjećam oštećeno.... Šalim se, ipak zar nije glupo da su neki ljudi skinuli taj video sa mog profila i podigli na svoje ,a YT ga je ukinuo meni....još sam se u prepisci sa njima izjasnio kako je sve to samo humora radi ali eto... nebitno, ne mogu da govorim loše protiv YT jer je postojanje istog stvarno nešto super zar ne?

Taj prepjev te je definisao kao humoristu, a znamo da se etikete koje neki ljudi dobiju teško skidaju. Da li je možda skidanje pjesme olakšalo dalje izražavanje?
Ne bih povezivao skidanje te pjesme sa bilo kakvim smijerom u mom daljem radu. Recimo da sam humorista ali i mi humoristi  imamo dušu pa je ja onda volim otvoriti i pustiti romantiku iz nje.... Nekima se čak više dopada taj, hajmo reći ozbiljniji dio opusa nego humor. No o ukusima ne raspravljati rekoše stari latini....  Radim onako kako me srce povede , izrazim se kad imam potrebu za izrazom. Da od toga živim možda bi sve to drugačije izgledalo ali ovako se uglavnom dobro zabavljam...

Usput da napomenem da ćemo ovdje postaviti ponovo postavljen link tog prepjeva. Kako ide bend, ima li svirki?
Benda više nema,  teško je uskladiti vođenje benda sa svim tekućim obavezama tako da smo se razišli. Ako se nekad pojavi gotov kompletan bend koji bi me pratio po potrebi  to bi moglo da bude ok , za sad sam ponovo sam...




Ljetni period obiluje muzičkim festivalima. Pošto je većina čitalaca ove stranice iz Zenice dolazite li negdje blizu?
Ja bih, vrlo rado ali kažem ti ove godine vjerovatno ništa ako me Balkanerosi ne pozovu u kakve goste kao prije nekoliko godina. Volim da se družim sa vama i bilo mi je super onomad u Zenici pa se nadam da ćemo se ponovo družiti.

Hvala Mikula, puno sreće, zdravlja i veselja.

Nema komentara:

Objavi komentar