Historijski - istorijski - povijesno kroz prazne predjele moje - naše
- svačije glave, kao kroz vakumirani prostor, u politiziranom -
nacionalnom - etničkom diskursu se uvijek provlači broj tri. Govoreći u
duhu neuhvatljivih - nebitnih - prolaznih politika, taj broj ima
jednostavno i opravdano mjesto.
Kad se malo dublje uđe u suštinu,
broj tri možemo zateći na još nekoliko društvenih dešavanja. Kad ja i
Beso cugamo situacija je jasna, bez oprečnih - suvišnih - kratkih misli.
Kad se pojavi treći, pijanka postaje zanimljivija jer ulazi friški -
puniji - eksplozivniji subjekt koji mijenja koncepciju i ubacuje nove
puteve cuganja. Kad bi se dotakli broja četiri, u pijanki već fali
cigareta, slabije se zovu ture i odjednom svima padne napamet da bi se
trebalo malo poraditi na aktivnosti prizivanja suprotnog spola u
dešavanja. Dakle, u ovom slučaju tri je dovoljan, četiri suvišan. Dva je
dobar samo kod odabranih ljudi.
"Svadbena serenada" ima jedan
momenat sa brojem tri. Na videu možete vidjeti glumca i prijatelja
Saleta kako u nekoliko različitih kadrova susreće kolegu Enesa u
njegovoj potrazi za nevjestom. U tri različita susreta Sale nosi sivu
šubaru (poklon od naše drage Niki), francusku kapu i crni šešir. Broj
tri je Harisov momenat, najvjerovatnije potaknut pomenutim podsvjesnim
sijalicama u opisanom vakumiranom prostoru, u prvom pasusu. Ja bih ga
opravdao drugim pasusom, ali bi u tom slučaju izbor kapa bio: plivačka,
rudarska i pionirska. A zašto baš te tri, možete otprilike objasniti i
vi sami, jer bi moje objašnjenje tražilo još jedan pasus.
Nema komentara:
Objavi komentar