11.6.13

Broj Tri

Historijski - istorijski - povijesno kroz prazne predjele moje - naše - svačije glave, kao kroz vakumirani prostor, u politiziranom - nacionalnom - etničkom diskursu se uvijek provlači broj tri. Govoreći u duhu neuhvatljivih - nebitnih - prolaznih politika, taj broj ima jednostavno i opravdano mjesto.
Kad se malo dublje uđe u suštinu, broj tri možemo zateći na još nekoliko društvenih dešavanja. Kad ja i Beso cugamo situacija je jasna, bez oprečnih - suvišnih - kratkih misli. Kad se pojavi treći, pijanka postaje zanimljivija jer ulazi friški - puniji - eksplozivniji subjekt koji mijenja koncepciju i ubacuje nove puteve cuganja. Kad bi se dotakli broja četiri, u pijanki već fali cigareta, slabije se zovu ture i odjednom svima padne napamet da bi se trebalo malo poraditi na aktivnosti prizivanja suprotnog spola u dešavanja. Dakle, u ovom slučaju tri je dovoljan, četiri suvišan. Dva je dobar samo kod odabranih ljudi.
"Svadbena serenada" ima jedan momenat sa brojem tri. Na videu možete vidjeti glumca i prijatelja Saleta kako u nekoliko različitih kadrova susreće kolegu Enesa u njegovoj potrazi za nevjestom. U tri različita susreta Sale nosi sivu šubaru (poklon od naše drage Niki), francusku kapu i crni šešir. Broj tri je Harisov momenat, najvjerovatnije potaknut pomenutim podsvjesnim sijalicama u opisanom vakumiranom prostoru, u prvom pasusu. Ja bih ga opravdao drugim pasusom, ali bi u tom slučaju izbor kapa bio: plivačka, rudarska i pionirska. A zašto baš te tri, možete otprilike objasniti i vi sami, jer bi moje objašnjenje tražilo još jedan pasus.

Nema komentara:

Objavi komentar