14.1.14

Krevet od paleta: konačno veslanje

Kako je objašnjeno u prvom dijelu ove priče, krevet od paleta rješava većinu problema koje nameće kupnja namještaja u salonima - iverica koja se ne može pojačavati šarafima, cijena i relativno kratak rok trajanja. Palete nadomještaju sve to, s tim što za ovo zadnje treba vremena.
Estetska strana paleta je segment kojeg se većina ljudi premišlja. Evo par mojih fotki, ostale guglajte, pa možete dati svoje mišljenje. Meni izgledaju super.

Obične palete izgledaju ovako:



poslovično i ružno. Budući da im je posao irgetarenje, njihov izgled nije baš poželjan kao kućni namještaj. Međutim, ako se prefarbaju, imaju privlačan i seksi izgled:


Ova lajsna sa strane je dodana, nije dio standardne palete.

Za transport kreveta od paleta 160X200 većina salona imaju besplatan prevoz. Ipak nije zgoreg prikazati da ova kontrukcija može stati i u auto:


Sklapanje ne zahtjeva čekić, brošuru, titlove i sat vremena. Krevet je sklopljen za pola sata golim rukama. Daske ispod paleta su dio moje borbe sa kamenim prilazom kaminu. One će biti skraćene:


Prije nego se postavi madrac, na krevet se može staviti neka vrsta zaštite između madraca i dasaka. Mnogi stavljaju spužvu, ja sam se odlučio za najlon u kojem je pakovan madrac. Po postavljenom najlonu madrac je klizio kao ljetne gume po ledu:


Poslije toga prekrivač, jorgan (dva jorgana, zbog konstante isključivanja grijanja u Zenici) dva jastuka i taj rad!

Krevet je plaćen 150 maraka, sa mojim prevozom. Ako ga uporedite sa salonskim namještajem, shvatit će te da je veslanje kapitalizma moguće, bez odricanja i sa stilom.

Palete je radio i farbao Izo iz Željeznog Polja. Palete su od punog drveta. Evo i njegov broj 00387 62 274 087 za slučaj da poželite nešto slično. Nečeg sličnog ima, proguglajte i vidjet će te da se palete danas masovno koriste kao namještaj.

Ovo nije plaćena reklama.

1 komentar: