23.9.13

Ne klepeći nanulama - notni zapis

Pošto gradivo za harmoniku u osnovnim muzičkim školama oskudijeva ovakvim primjerima, evo jedan koji može biti koristan. Gradivo za harmoniku se temelji na svemu osim bosanskog, pa je red da se to lagano počne ispravljati.
Elementi u ovom zapisu su prilagođeni za uzrast otprilike drugog polugodišta prvog razreda muzičke škole.
Potpisane su i harmonijske šifre.
Autorstvo pjesme je naznačeno u dva prva izdanja pjesme (na albumima "Ne klepeći nanulama (1982.)" i "25 godina sa vama - Nedžad (1987.)"). Iako se godinama iz raznih razloga autorstva pripisivala svakome, mislim da je red da se stave prava.
Cijeli tekst pjesme se nalazi ispod notnog zapisa.



Ne silazi sa cardaka
i ne pitaj gdje sam bio
zasto su mi oci placne
zbog cega sam suze lio

Stajao sam kraj mezara
i umrlu majku zvao
nosio joj dar od srca
ali joj ga nisam dao

Ne klepeci nanulama
kad silazis sa cardaka
sve pomislim moja draga
da silazi stara majka

Nema komentara:

Objavi komentar